2013. gada 26. maijs

28.maijā laipni lūgti uz Holivudas kino zīmolu un mārketinga eksperta Džerija R. Hausfātera atklāto lekciju

Mākslas programmas TÊTE-À-TÊTE 20 EPIZODĒS ietvaros, 28.maijā, plkst.18:00, kinoteātrī „Splendid Palace” uzstāsies viens no pieredzes bagātākajiem ekspertiem Holivudas kinofilmu zīmolu un mārketinga veidošanā Džerijs Hausfāters ar atklātu lekciju „Kas padara filmu starptautiski veiksmīgu Holivudā un Eiropā: tendences un izaicinājumi.”

Džerijs R. Hausfāters (Jere R. Hausfater) Bostonas universitātē lasa kursu Entertainment management (Izklaides vadība), kura laikā uzņēmējdarbības studenti vienu semestri aizvada Losandželosas filmu industrijā. Viņš izveidojis pirmo Disney in-house pārdošanas uzņēmumu Buena Vista Film Sales, pārstāvot tādas filmas kā Runaway Bride, The Piano, Dances with Wolves u.c. Viņš ir Aldamisa International vadītājs, iepriekš Hausfāters bijis Buena Vista International/Buena Vista Home Entertainment un Buena Vista Pictures Distribution viceprezidents iepirkumu un komercdarījumu jautājumos, un bija atbildīgs par kinofilmu iegādi pasaulē.

Kinostudijā Miramax bijis uzņēmuma Miramax International viceprezidents, kura pārraudzībā bija starptautiskā kinofilmu izplatīšana, tirgvedība, pārdošana, mājas video, televīzija un starptautiskie komercdarījumi, pārstāvot Kill Bill I un II filmu, Shall We Dance, The Aviator, Sin City, Finding Neverland, The Brothers Grimm u.c. Tāpat viņš bijis arī Losandželosas biroja vadītājs, kā arī uzņēmuma Miramax starptautiskās iepirkumu grupas vadītājs.

Karjeru mediju jomā sācis Media Home Entertainment/Heron Communications un K-Tel Entertainment; kanālam Disney Channell izveidojis pirmo televīzijas šovu, ko vada bērni. Dibinājis savu uzņēmumu Fathaus Entertainment, radījis starptautiskās mārketinga stratēģijas tādām filmām kā Iron Man, The Incredible Hulk, konsultē MGM starptautiskās televīzijas divīziju un virkni uzņēmumu – Visio Entertainment, Struans Media, Inc., The Woodhaven Production Company, u.c.

Lekcijas laikā notiks arī kinofilmas „Standing-up” Eiropas pirmizrāde, kas vienlaikus būs praktiskais piemērs par zīmolu un mārketinga veidošanas atšķirībām atkarībā no kinofilmas budžeta.

Lekcija notiks angļu valodā, tā ir atvērta ikvienam interesantam, un ieeja tajā ir bez maksas.
Lekcija notiks kinoteātrī „Splendid Palace” un lekcijas tiešraide būs skatāma www.diena.lv.